tabar41

دانشجویی

tabar41

دانشجویی

tabar41

مطالب عومی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

عاشانه

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۲۳ ب.ظ

هیچ وقت نوشته های عاشقانه رو درک نکردم.....

هیچ وقت از خوندن شعر های عاشقانه لذت نبردم....

درک نمی کنم آدمایی رو که به بهانه ی عشق و یا نه به دلیل عشق خیلی کارا می کنن...مسخره شون نمی کنم و نکردم.....ولی هیچ وقت هم درکشون نکردم....هیچ وقت....برای همین نَفَهمیدنم هم جداً از آینده ی خودم می ترسم....که بلایی بسی بدتر از اونا سرم بیاد...که میاد...قانون طبیعت همینه...همیشه جایی گیر می کنی که نمی فهمیش....

ولی از اون جایی که همیشه استثنا وجود داره ...این روحِ ِ منم گاهی یه چیزایی حالیشه...مثل موردای زیر...

 

* عاشقانه ای که اتفاقا خیلی هم آبکی بود ولی نمی دونم چرا به دلم نشست...کتاب " نرگس "...یه رمان ایرانی ..که حتی اسم نویسنده اش یادم نیست...الی از دوستش گرفته بود ...منم فقط محض بیکار نبودن خوندمش....اما نمی دونم چرا به جای یه بار دو باره و چند باره هم خوندمش ..تا این که مجبور شد پسش بده به صاحبش...:|

* سریال " پروانه "ساخته ی جلیل سامان...که گاهی دیالوگ هاشو مینویسم این جا....اگه اشک هایی که بعد از دیدن این سریال ریختم رو جمع کنم می تونم باهاش یه باغچه رو به مدت چند روز سیراب کنم...( با آب شور می شه به باغچه آب داد؟)

* بعد از اون کتاب "دزیره "منو دیوونه ی خودش کرد...عشق دزیره به یه سرهنگ ارتش که همیشه عجله داشت و باید کاراشو سریع انجام می داد...تو یه دقیقه از دزیره خواستگاری کرد و جوابش رو هم گرفت....

* و متنی که تو وبی خوندم... شاید  80 روز پیش..از وقتی خوندمش تو خاطرم مونده...نمی دونم چرا..اینجا.....و خیلی بیشتر از اون ..این...و باز هم نمی دونم چرا....

این چیزا از من بعیده...باور کنین..این قده که من بی احساسم...:))

  • مرتضی فرخنده تبار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی